середа, 24 січня 2018 р.

Розв’язування задач різними способами – формування математичних компетентностей учнів початкових класів



Крижанівська Оксана Ігорівна
вчитель початкових класів Буцнівської ЗОШ І-ІІІ ст.,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорія, вчитель-методист

Мета статті. Розкрити деякі аспекти методики застосування  творчої роботи над задачею: розв’язування задач різними способами. Поділитися досвідом застосування методичних прийомів, які розкривають зв’язки між величинами і допомагають учням розв’язати задачу.

4 коментарі:

  1. Погоджуюсь, що, працюючи творчо над задачею, в учнів розвивається критичне мислення. Згодом вони вчаться шукати найраціональніший спосіб розв"язку. Математична компетентність, сформована у початкових класах, допоможе учням у старших класах і повсякденному житті.

    ВідповістиВидалити
  2. Я зараз працюю з 3 класом.На практиці бачу,що діти можуть розв`язати задачу в основному одним способом.А такий підхід сприяє розвитку логічного мислення та уміння знаходити різні способи у вирішенні життєвих проблем.

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже цікава і водночас важка тема. Розвиток математичних здібностей в учнів, направду, вимагає особливого підходу, а розв`язання кількома способа та й ще творчо підійти до вирішення цього питання вимагає і від вчителя неабиякої неординарності. Дякую

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже цікава і водночас важка тема. Розвиток математичних здібностей в учнів, направду, вимагає особливого підходу, а розв`язання кількома способа та й ще творчо підійти до вирішення цього питання вимагає і від вчителя неабиякої неординарності. Дякую

    ВідповістиВидалити