Працінь Оксана
Богданівна
вчитель біології Острівської ЗОШ
І-ІІІ ступенів, спеціаліст
вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель-методист
Мета: показати ефективність інноваційного методу проблемного
навчання біології як засіб розвитку компетентної особистості.
Метод проблемного навчання є надзвичайно цікавим та дієвим, тому що завчений матеріал не так запам'ятовується, як самостійно доказаний, виведений чи досліджений. Прийму це до уваги і обов'язково використаю його на уроках математики!
ВідповістиВидалитиБезумовно, проблемне навчання є досить ефективним. Кожен з нас найбільше цінує і пам’ятає те, чого досягнув у житті самостійно.
ВідповістиВидалитиОксано Богданівно, ваша стаття змістовна та пізнавальна. Для себе я зробила висновок, що проблемне навчання є необхідним у педагогічній діяльності вчителя. Адже розвиток особистості не відбувається за пасивного споглядання нею навчального процесу. Тому, саме проблемний підхід до навчання активізує процеси мислення та розвиває пізнавальний інтерес учнів. Вчитель повинен організовувати самостійну пошукову діяльність учнів, у ході якої вони відкривають і засвоюють нові для себе знання і вміння, розвивають загальні здібності та дослідницькі нахили. Таким чином, формується творча особистість завжди здатна до пошуку. Дякую за статтю.
ВідповістиВидалитиМетод проблемного навчання досить ефективний як на уроці, так і в позаурочний час. Цей метод дає можливість учням самостійно вирішувати багато питань поставлених вчителем чи своїми однокласниками, а це робить урок цікавим. З вашої публікації, Оксано Богданівно, видно, що ви широко використовуєте проблемне навчання, як метод самостійного вирішування проблем. Бажаю успіху!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиУ навчально-виховному процесі сьогодні триває пошук нових ефективних шляхів. Підвищення якості навчання школярів реалізується за допомогою розробки і впровадження нових педагогічних технологій і методик, а також удосконалення вже існуючих. Важливо навчити людину самостійно орієнтуватися в інформації, успішно її використовувати. Для цього необхідно формувати здатність особистості творчо, нешаблонно мислити, самостійно поповнювати свої знання. У практиці оптимальні умови для цього створюються в процесі проблемного навчання.Щиро дякую Вам за плідну працю.
ВидалитиВважаю, що технологію проблемного навчання просто необхідно застосовувати у сучасній школі, адже вона формує особистість здатну логічно мислити, знаходити вирішення проблемних ситуацій, успішно діяти в нових умовах.
ВідповістиВидалитиОксано Богданівно, ваша стаття актуальна і цікава. Проблемне навчання має за мету одержання нових знань, формування теоретичних і практичних умінь учнів через розв'язування завдань, що виникають у проблемних ситуаціях. Використання проблемного навчання сприяє розвитку в учнів інтересу до знань, до дослідження, до розвитку пізнавальної активності, до досягнення мети, до орієнтування на кінцевий результат.
ВідповістиВидалитиМетод проблемного навчання дійсно є досить ефективним.Адже при використанні цього методу вчитель мотивує учнів мислити логічно та самостійно вирішувати поставлені завдання. А як відомо найкраще учні володіють тими знаннями та навичками які "здобули самі"(звичай но не без допомоги вчителя;)).Ваша стаття розкриває ефективність цього методу, дякую...
ВідповістиВидалитиАктуальна стаття на сьгоднішній час,бо ті знання де шлях до істини знаходиш сам найбільше запам'ятовуються
ВідповістиВидалитиОксано Богданівно, у своїй статі Ви розкриваєте зміст проблемного навчання, як засобу розвитку компетентної особистості. Розкриваєте методи і засоби його впроваджея в світній процес, зокрема, використанням інноваційних методів. Проблемне навчання просто необхідне, тому що воно формує особистість здатну логічно мислити у нових непередбачуваних ситуаціях. Бажаю успіхів у професійній діяльності.
ВідповістиВидалитиОксано Богданівно, ваша стаття цікава та актуальна! Проблемне навчання було, є і буде завжди необхідне, тому що заставляє дітей логічно мислити, творчо ровиватися здобувати нові знання. Бажаю успіхів та натхнення!
ВідповістиВидалитиОксано Богданівно,мене зацікавила ваша стаття.Оскільки в ході проблемного навчання учні включаються в активну інтелектуальну і практичну діяльність, при цьому вони відчувають сильні позитивні емоції (інтерес, задоволення). В учнів формуються інтелектуальні вміння.Бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалити