Твердохліб Олена
Данилівна,
вчитель географії
НВК «Довжанківська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ», вища кваліфікаційна
категорія, «старший учитель»
Мета доповіді: ознайомити із особливостями використання технології «перевернутого
навчання» в контексті сучасних інноваційних технологій навчання нового покоління.
Цікавий метод, коли робота на уроці накладається на попередньо опрацьований матеріал, треба й собі спробувати таку технологію!
ВідповістиВидалитиДякую. Бажаю успіхів!
ВидалитиВи представили надзвичайно цікавий метод навчання! Дуже мене зацікавила структура уроку з використанням методу "перевернутого навчання". Це дійсно щось нове. Дякую Вам!
ВідповістиВидалитиДякую. Так,це новий метод, який почали використовувати у США із 2007 року
ВидалитиДякую за змістовну, чітку, локанічну інформацію з даної теми. Для проведення не одноманітних,монотонних уроків дуже корисно використовувати подібні нестандартні типи уроків, які розвивають в учнів самостійність і вміння вести диспут. Буду використовувати в своїй практиці.Дякую, Олена Данилівна!Успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиДякую. Пробуйте, у вас получиться і ви будете задоволені.
ВідповістиВидалитиДоступна,цікава та зрозуміла стаття. Дуже добре, що ви показали структуру уроку. Обов"язково спробую такий метод. Надіюся, що учні теж будуть у захваті, адже їх не так легко зацікавити чимось новим. Думаю, що саме метод "перевернутого навчання" викличе в них цікавість до уроків, заставить самостійно відшукати потрібну інформацію, зробити висновки. Дякую Вам!
ВідповістиВидалитиДякую.
ВидалитиПеревернуте навчання в нашій освіті тільки починає зароджуватись. Тому Ваш практичний досвід є путівником для багатьох вчителів. Надзвичайно колосальна робота!
ВідповістиВидалитиДякую.
ВідповістиВидалитиДуже цікавий метод і стаття, чітко і зрозуміло описано все до дрібничок - це та "родзинка" без якої неможлива Нова Українська Школа!!!!! Молодець!!! Це також ТИТАНІЧНА робота!!!, але і результат бачу сам. Постараюсь використовувати і у своїй практиці...
ВідповістиВидалитиМетод "перевернутого навчання" справді ефективний і результативний. Застосування його сприяє підвищенню якості знань, учні вчаться вчитися.Це чудово! Дякую Вам, Олено Данилівно. Успіхів Вам і хай ваш запал ніколи не згасає!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДуже сподобався виступ на пленарному засіданні. Творчих Вам злетів і натхнення у роботі!
ВідповістиВидалитиШановна, Олено Данилівно! Ви творчо працюючий вчитель, який завжди підбирає цікаві методики навчання учнів. Досить цікава технологія "перевернутого навчання", що популяризує використання ІКТ (створення завдань за допомогою різноманітних онлайн-інструментів) та вміння учнів самостійно набувати нові знання та навички працюючи з різними джерелами інформації. Успіхів Вам, наснаги та творчих здобутків!!!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиЦікава та дуже вичерпна стаття. Відчувається, що автор досконало знає про що пише. Успіхів Тобі, Олено Данилівно, в практичній реалізації цієї технології.
ВідповістиВидалитиШановні колеги! Дякую за коментарі. Бажаю усім здоров'я, натхнення, творчості.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиОлено Данилівно! Дякую за змістовну, чітку, лаконічну інформацію з данної теми. На мою думку дуже корисно використовувати «перевернуте навчання», яке розвиває в учнів самостійність.
ВідповістиВидалитиОлено Данилівно, дякую за те, що поділиися з нами цікавою технологією.Звичайно,вона вимагає підготовки дітей, але разом з тим допомагає систематизувати тізнання які у нихвже є, інформацію яку вони десь, колсь почули перетворює у конкретніц знання і розвиває пізнавальний інтерес. Дякую.
ВідповістиВидалити