середу, 17 січня 2018 р.

Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності




Твердохліб Олена Данилівна,
 вчитель географії    НВК «Довжанківська  ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ», вища  кваліфікаційна категорія, «старший учитель»


Мета доповіді: ознайомити  із особливостями  використання технології «перевернутого навчання» в контексті сучасних  інноваційних  технологій навчання нового покоління.

 

22 коментарі:

  1. Цікавий метод, коли робота на уроці накладається на попередньо опрацьований матеріал, треба й собі спробувати таку технологію!

    ВідповістиВидалити
  2. Ви представили надзвичайно цікавий метод навчання! Дуже мене зацікавила структура уроку з використанням методу "перевернутого навчання". Це дійсно щось нове. Дякую Вам!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Так,це новий метод, який почали використовувати у США із 2007 року

      Видалити
  3. Дякую за змістовну, чітку, локанічну інформацію з даної теми. Для проведення не одноманітних,монотонних уроків дуже корисно використовувати подібні нестандартні типи уроків, які розвивають в учнів самостійність і вміння вести диспут. Буду використовувати в своїй практиці.Дякую, Олена Данилівна!Успіхів у роботі!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую. Пробуйте, у вас получиться і ви будете задоволені.

    ВідповістиВидалити
  5. Доступна,цікава та зрозуміла стаття. Дуже добре, що ви показали структуру уроку. Обов"язково спробую такий метод. Надіюся, що учні теж будуть у захваті, адже їх не так легко зацікавити чимось новим. Думаю, що саме метод "перевернутого навчання" викличе в них цікавість до уроків, заставить самостійно відшукати потрібну інформацію, зробити висновки. Дякую Вам!

    ВідповістиВидалити
  6. Перевернуте навчання в нашій освіті тільки починає зароджуватись. Тому Ваш практичний досвід є путівником для багатьох вчителів. Надзвичайно колосальна робота!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже цікавий метод і стаття, чітко і зрозуміло описано все до дрібничок - це та "родзинка" без якої неможлива Нова Українська Школа!!!!! Молодець!!! Це також ТИТАНІЧНА робота!!!, але і результат бачу сам. Постараюсь використовувати і у своїй практиці...

    ВідповістиВидалити
  8. Метод "перевернутого навчання" справді ефективний і результативний. Застосування його сприяє підвищенню якості знань, учні вчаться вчитися.Це чудово! Дякую Вам, Олено Данилівно. Успіхів Вам і хай ваш запал ніколи не згасає!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже сподобався виступ на пленарному засіданні. Творчих Вам злетів і натхнення у роботі!

    ВідповістиВидалити
  10. Шановна, Олено Данилівно! Ви творчо працюючий вчитель, який завжди підбирає цікаві методики навчання учнів. Досить цікава технологія "перевернутого навчання", що популяризує використання ІКТ (створення завдань за допомогою різноманітних онлайн-інструментів) та вміння учнів самостійно набувати нові знання та навички працюючи з різними джерелами інформації. Успіхів Вам, наснаги та творчих здобутків!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Цікава та дуже вичерпна стаття. Відчувається, що автор досконало знає про що пише. Успіхів Тобі, Олено Данилівно, в практичній реалізації цієї технології.

    ВідповістиВидалити
  12. Шановні колеги! Дякую за коментарі. Бажаю усім здоров'я, натхнення, творчості.

    ВідповістиВидалити
  13. Олено Данилівно! Дякую за змістовну, чітку, лаконічну інформацію з данної теми. На мою думку дуже корисно використовувати «перевернуте навчання», яке розвиває в учнів самостійність.

    ВідповістиВидалити
  14. Олено Данилівно, дякую за те, що поділиися з нами цікавою технологією.Звичайно,вона вимагає підготовки дітей, але разом з тим допомагає систематизувати тізнання які у нихвже є, інформацію яку вони десь, колсь почули перетворює у конкретніц знання і розвиває пізнавальний інтерес. Дякую.

    ВідповістиВидалити