Комарницька
Оксана Михайлівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель
інформатики Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ст. ім.
Я. Стецька, спеціаліст вищої
кваліфікаційної категорії, старший вчитель
Мета даної статті полягає в тому, щоб розкрити процес організації
навчального середовища засобами хмарних технологій із використанням додатка
Google Classroom.
На сучасному етапі розвитку суспільства неможливо без ІКТ і хмарні технології є середовищем взаємодії між учасниками освітнього процесу. Дякую за цікаву, актуальну, доступну статтю.
ВідповістиВидалитиДякую! Спробуйте і Ви зрозумієте всі переваги даного сервіс.
ВидалитиВітаю, пані Олено. Ви маєте на увазі саме хмарні технології чи взагалі ІКТ. Я б вважав, що середовищем взаємодії є в більшому ступені пошта, соціальні мережі, мобільний зв'язок нарешті. А вже хмарні технології взагалі і от Класрум, про який йдеться - то ж більше для вирішення спеціальних, ну можна сказати більш складних завдань. Форми, таблиці, документи - не кажучи вже про дистнаційне навчання - це ж не просто комунікація (привіт, люба, як там макарони - варяться?).
ВидалитиУміло підібрані вчителем хмарні сервіси для організації навчальної діяльності учнів надають можливість створити сприятливі умови для продуктивної розумової роботи; зацікавити досліджуваною темою; мотивувати до навчання; сприяти виникненню інтересу до пізнання чогось нового; підвищити працездатність і активність учнів, сформувати них навички самостійності.
ВідповістиВидалитиОт щодо організації навчальної діяльності. Мені видається, що, скажімо, Календар тут більше пасує, ніж Класрум. Класрум зосереджений на власне навчанні, навчальному процесі. А от організація навчальної діяльності? Це ж плани, звіти, так?
ВидалитиВи, пані Олю, які засоби використовуєте в різних варіантах? От Ви кажете про підбір, то є варіанти?
Оксано Михайлівно, тема вашої статті є дуже актуальна, оскільки сучасний вчитель обов'язково повинен оволодіти інноваційними та хмарними технологіями в навчанні. А сервіс Google Classroom гарна і надійна опора для сучасного вчителя та дає можливість розширити інформаційний простір учня. Спасибі, що допомагаєте нам це освоїти. Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиВи вже, пані Нельо, маєте власний курс в Класрумі?
ВидалитиПодскажите с чего начать?
ВідповістиВидалитиПотрібно мати обліковий запис Google. Як зайти в додаток і створити курс у відео
Видалитиhttps://youtu.be/R6ew0mHQXbs
А я б порадив для початку додатись до спільноти Український Гугль Класрум - там поки що не надто багато накопичено інформації, але будемо сподіватись, що то справа часу, адже спільнота молода.
Видалитиhttps://ukrgcr.blogspot.com/
Зверніть увагу на edmodo.com який віднедавна перекладений українською мовою ініціативною групою вчителів інформатики.
ВідповістиВидалитиСпасибі, пане Юрію.
Видалитиhttp://ukrgcr.blogspot.com/2018/02/blog-post_38.html
А Ви б не могли розказати більше про можливості і, так би мовити, фішки нового інструменту. На ринку вистачає подібних систем, мабуть є особливості?
Даний сервіс економить вчителям час, спрощує організацію навчального процесу та дозволяє здійснювати спілкування з учнями в позашкільний час.
ВідповістиВидалитиНевже на базі ТОКІППО не можна організувати справжні курси з хмарних технологій, щоб слухачі практично засвоїли цей курс...
ВідповістиВидалитиНе чекайте, пане Ярославе, беріть справу в свої руки: долучайтесь до спільноти, питайте, читайте - і все у Вас буде. Навчання залежить в першу чергу від бажання навчатись, так же?
ВидалитиОксано Михайлівно! Дякую за цікаву і змістовну статтю. Використання даного сервісу дає добрий результат в практичній діяльності вчителя.
ВідповістиВидалитиВже Ви, пані Людо, результат одержали чи думаєте про нього в майбутньому?
ВидалитиЯк вже одержали, то не могли б про це розказати конкретніше? Найкраще в форумі, от там пан Ярослав цікавиться (а з ним разом і сотні - так, так, це не перебільшення - інших вчителів. А різні навчальні центри пропонують курси, ну може вебінари і там виходить, що по 10-20 ну 30 чоловік задіяно. А це ж не масштаб, погодьтесь. То вага досвіду дуже велика. Ну знаєте, досвід - велика сила, може і не треба слухати лекції? Глянув, як колега робить і сам зробив.
Використовую сервіс Classroom з вересня, діти звикли що там вся інформація до уроків (дз, відео,...) І головне немає флешок, які постійно забуваються
ВідповістиВидалитиДякую за Вашу роботу і підтримку. Переваги даного сервісу відчуваємо у своїй практичній діяльності.
ВідповістиВидалитиЦікавий та корисний сервіс для організації взаємодії вчителя та учнів.
ВідповістиВидалитиДякую. Дуже цікаво та змістовно, гарна робота. Так тримати!!!
ВідповістиВидалити