пʼятниця, 19 січня 2018 р.

Організація навчального середовища засобами хмарних технологій



Комарницька Оксана Михайлівна,

заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель інформатики Великоглибочецької ЗОШ  І-ІІІ ст. ім. Я. Стецька, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель
Мета даної статті полягає в тому, щоб розкрити процес організації навчального середовища засобами хмарних технологій із використанням додатка Google Classroom. 

21 коментар:

  1. На сучасному етапі розвитку суспільства неможливо без ІКТ і хмарні технології є середовищем взаємодії між учасниками освітнього процесу. Дякую за цікаву, актуальну, доступну статтю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Спробуйте і Ви зрозумієте всі переваги даного сервіс.

      Видалити
    2. Вітаю, пані Олено. Ви маєте на увазі саме хмарні технології чи взагалі ІКТ. Я б вважав, що середовищем взаємодії є в більшому ступені пошта, соціальні мережі, мобільний зв'язок нарешті. А вже хмарні технології взагалі і от Класрум, про який йдеться - то ж більше для вирішення спеціальних, ну можна сказати більш складних завдань. Форми, таблиці, документи - не кажучи вже про дистнаційне навчання - це ж не просто комунікація (привіт, люба, як там макарони - варяться?).

      Видалити
  2. Уміло підібрані вчителем хмарні сервіси для організації навчальної діяльності учнів надають можливість створити сприятливі умови для продуктивної розумової роботи; зацікавити досліджуваною темою; мотивувати до навчання; сприяти виникненню інтересу до пізнання чогось нового; підвищити працездатність і активність учнів, сформувати них навички самостійності.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От щодо організації навчальної діяльності. Мені видається, що, скажімо, Календар тут більше пасує, ніж Класрум. Класрум зосереджений на власне навчанні, навчальному процесі. А от організація навчальної діяльності? Це ж плани, звіти, так?
      Ви, пані Олю, які засоби використовуєте в різних варіантах? От Ви кажете про підбір, то є варіанти?

      Видалити
  3. Оксано Михайлівно, тема вашої статті є дуже актуальна, оскільки сучасний вчитель обов'язково повинен оволодіти інноваційними та хмарними технологіями в навчанні. А сервіс Google Classroom гарна і надійна опора для сучасного вчителя та дає можливість розширити інформаційний простір учня. Спасибі, що допомагаєте нам це освоїти. Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви вже, пані Нельо, маєте власний курс в Класрумі?

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Потрібно мати обліковий запис Google. Як зайти в додаток і створити курс у відео
      https://youtu.be/R6ew0mHQXbs

      Видалити
    2. А я б порадив для початку додатись до спільноти Український Гугль Класрум - там поки що не надто багато накопичено інформації, але будемо сподіватись, що то справа часу, адже спільнота молода.
      https://ukrgcr.blogspot.com/

      Видалити
  5. Зверніть увагу на edmodo.com який віднедавна перекладений українською мовою ініціативною групою вчителів інформатики.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, пане Юрію.
      http://ukrgcr.blogspot.com/2018/02/blog-post_38.html
      А Ви б не могли розказати більше про можливості і, так би мовити, фішки нового інструменту. На ринку вистачає подібних систем, мабуть є особливості?

      Видалити
  6. Даний сервіс економить вчителям час, спрощує організацію навчального процесу та дозволяє здійснювати спілкування з учнями в позашкільний час.

    ВідповістиВидалити
  7. Невже на базі ТОКІППО не можна організувати справжні курси з хмарних технологій, щоб слухачі практично засвоїли цей курс...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не чекайте, пане Ярославе, беріть справу в свої руки: долучайтесь до спільноти, питайте, читайте - і все у Вас буде. Навчання залежить в першу чергу від бажання навчатись, так же?

      Видалити
  8. Оксано Михайлівно! Дякую за цікаву і змістовну статтю. Використання даного сервісу дає добрий результат в практичній діяльності вчителя.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вже Ви, пані Людо, результат одержали чи думаєте про нього в майбутньому?
      Як вже одержали, то не могли б про це розказати конкретніше? Найкраще в форумі, от там пан Ярослав цікавиться (а з ним разом і сотні - так, так, це не перебільшення - інших вчителів. А різні навчальні центри пропонують курси, ну може вебінари і там виходить, що по 10-20 ну 30 чоловік задіяно. А це ж не масштаб, погодьтесь. То вага досвіду дуже велика. Ну знаєте, досвід - велика сила, може і не треба слухати лекції? Глянув, як колега робить і сам зробив.

      Видалити
  9. Використовую сервіс Classroom з вересня, діти звикли що там вся інформація до уроків (дз, відео,...) І головне немає флешок, які постійно забуваються

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую за Вашу роботу і підтримку. Переваги даного сервісу відчуваємо у своїй практичній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  11. Цікавий та корисний сервіс для організації взаємодії вчителя та учнів.

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую. Дуже цікаво та змістовно, гарна робота. Так тримати!!!

    ВідповістиВидалити