четвер, 18 січня 2018 р.

Використання електронних засобів навчання на уроках української мови та літератури як засіб розвитку творчості учнів та засіб формування навчальних компетентностей вихованців


Пришляк Світлана Богданівна 
вчитель української мови та літератури спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель» Великоберезовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів




Мета: розкрити значення електронних засобів навчання для підвищення ефективності уроку української мови та літератури.
Детальніше...

6 коментарів:

  1. Цікава стаття! Видно, що Ви використовуєте різні цікавинки на своїх уроках. І це дійсно працює, учням цікаво. У Вашій статті прочитала про, новий для мене, сервіс Quizizz. Обов'язково спробую. Дякую! Успіхів Вам у роботі!

    ВідповістиВидалити
  2. Знаю цю вчительку як творчу, ініціативну, креативну. На своїх уроках постійно використовує інновації. Успіхів у роботі! Не зупиняйтеся на досягнутому!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за добрі слова. вам також успіхів у нашій творчій праці.

    ВідповістиВидалити
  4. Світлано Богданівно, погоджуюсь з вами. Зацікавити сучасних підлітків до вивчення
    предметів можна за допомогою використання хмарних технологій, що містять
    створення та використання ігрових мультимедійних вправ. Ваш досвід є актуальним, цікавим, перспкетивним і ви завжди стараєтесь його урізноманітнити. Успіхів Вам у роботі!

    ВідповістиВидалити
  5. Використання електронних ресурсів вносить істотні зміни у діяльність педагога та розвиток учня як особистості, ставить нові вимоги до професійної майстерності викладання предмета. Успіхів Вам у роботі!

    ВідповістиВидалити
  6. Щиро вдячна, що можу поділитись своїми надбаннями з колегами.

    ВідповістиВидалити