понеділок, 5 лютого 2018 р.

Використання інтерактивних технологій на уроках географії



Звір Лілія Олегівна
вчитель географії та економіки  Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,  спеціаліст другої кваліфікаційної категорії

Мета :визначити певні аспекти використання інтерактивних технологій на уроках географії, розвиваючи практичні уміння та навички в учнів шляхом спільного вирішення проблем на основі аналізу обставин та  відповідних  ситуацій.


8 коментарів:

  1. Дуже доречним в статті є акцентування уваги на недоліках і слабких сторонах використання інтерактивних технологій, адже дійсно невдале поєднання теми та інноваційної технології може не привести до очікуваного результату.

    ВідповістиВидалити
  2. Справді, деякі методи інтерактивного навчання вдало поєднуються з методами і прийомами розвитку критичного мислення. Також, враховуючи непосидючість сучасних дітей, важливою особливістю інтерактивних вправ є можливість залучити до активної праці усіх учнів.

    ВідповістиВидалити
  3. Матеріал вашої статті цікавий та пізнавальний. Використання інтерактивних технологій дають змогу створити умови для тісної міжособистісної взаємодії вчителя і учнів, атмосфери співпраці. Я погоджуюся з вами, що необхідно якомога частіше використовувати різноманітні інтерактивні вправи як під час вивчення нового матеріалу, так і при його закріпленні чи повторенні. Адже, під час систематичного їх застосування підтримується рівень активності учнів протягом усього уроку, забезпечується поєднання відтворюючої та творчої, колективної та індивідуальної роботи. Бажаю Вам успіхів та творчих здобутків!

    ВідповістиВидалити
  4. Інтерактивні технології були і залишаються дуже ефективними в навчальному процесі, бо їх застосування сприяє розвитку пізнавальних інтересів кожного учня, його потрібність та успішність.

    ВідповістиВидалити
  5. Сутність інтерактивного навчання полягає в тому,що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це спів навчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де учень і учитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання. Ефективно сприяє формуванню цінностей, навичок і вмінь, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.

    ВідповістиВидалити
  6. Оскільки інтерактивні технології сьогодні найефективніше забезпечують оволодіння учнями навчального матеріалу, сучасний навчальний процес не можливий без їх впровадження. В роботі вчительки проведено глибокий аналіз прийомів та методів цих технологій і їх активне впровадження на уроках географії.

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже цікава тема, цікавий досвід. Сьоодні це перспективний метод роботи, що допомагає здійснити компетентісний підхід у навчанні. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже цікава тема, цікавий досвід. Сьоодні це перспективний метод роботи, що допомагає здійснити компетентісний підхід у навчанні. Дякую.

    ВідповістиВидалити