Демида Ольга Романівна
методист Тернопільського районного методичного кабінету
Мета статті – розкриття
доцільності використання YouTube у процесі викладання зарубіжної літератури та
виокремлення основних видів роботи із відеофрагментами для збільшення мотивації учнів до вивчення
предмета.
Як відомо, у більшості учнів добре розвинена зорова пам'ять, тому можливості You Tube допомагають їм краще засвоїти навчальний матеріал, а вчителю - зробити свої уроки цікавими та пізнавальними.
ВідповістиВидалитиОльго Романівно,стаття дуже цікава та актуальна.
Застосування You Tube позитивно впливає на освітній процес, «оживлює» його, викликає цікавість учнів до предмету, спонукає до власного пошуку. Важливим є і результат навчальної діяльності у процесі застосування електронних засобів: бажання створити щось нове, власний продукт, підготувати повідомлення завдяки застосуванню електронних засобів, брати безпосередню участь у навчально-дослідницькій діяльності. Щиро дякуємо за хороший матеріал.
ВідповістиВидалитиДякую за коментарі!
ВідповістиВидалитиЦікава стаття, яка відповідає вимогам сучасності. Використання YouTube, для супроводу уроку дозволяє вмотивувати учнів до прочитання художнього твору, поглибленню їхні знань, осмислювати ідейно-художній зміст твору, визначати авторську та режисерську позицію, передавати особистісне ставлення від почутого, побаченого, прочитаного.
ВідповістиВидалитиЦікава та змістовна стаття,яка розкриває доцільність використання YouTube у процесі викладання не лише із зарубіжної літератури та виокремлення основних видів роботи із відеофрагментами для збільшення мотивації учнів до вивчення предмета.Дякую!
ВідповістиВидалитиОльга Романівна стаття пізнавальна та змістовна. Ви дуже влучно підкреслили, що відеоролик не повинен заміняти вчителя, а тільки слугувати доповненням як наочність. Учні чують і бачать літературних чи історичних героїв,після цього їм легше охарактеризувати і зовніщній вигляд і поведінку і епоху в якій жив персонаж.
ВідповістиВидалитиКолеги, щиро вдячна Вам за цікаві відгуки!
ВідповістиВидалити