Тур Лідія Степанівна,
вчитель української мови та літератури
Острівської ЗОШ І-ІІІ ст., спеціаліст вищої категорії, старший
вчитель
Мета : Привернути увагу до проблеми ефективності засвоєння учнями
програмного матеріалу в сучасному інформаційно
–освітньому просторі. Розкрити асоціативний метод застосування карт розуму в
навчанні учнів. Визначити та обґрунтувати
використання розумових карт, які допомагають розвивати креативне і критичне
мислення, пам'ять і увагу школярів, а також зробити процеси навчання цікавішими
і результативнішими.
На мою думку, опанувавши метод застосування карт можна побачити, що він стане основою цікавої, змістовної,неповторної спільної діяльності педагогів та дітей - за умови бажання педагогів вийти за рамки звичного предметного планування та традиційного розуміння навчально-виховного процесу.На уроках Української мови та літератури складання карт може допомогти розблоковувати творчу уяву учнів, скласти план написання твору чи есе. З її допомогою можна резюмувати книги, вірші або навіть аналізувати засоби масової інформації і друкарські статті.Тому велика вдячність учителю за цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиПісля такого вичерпного коментаря п. Інни важко щось додати. Та все ж хочу відмітити, тішить той факт, що вчитель-мовник, який здавалося б мав бути полярним до впровадження інноваційних технологій, іде в ногу з часом і новими цікавими методами намагається прищепити учням любов до рідної мови!
ВідповістиВидалитиСтворення ментальних карт є дійсно ефективним засобом роботи з учнями під час вивчення нового матеріалу з української мови або творчості письменника. Така робота дає змогу учням почуватися впевненіше, розвиває їхню пізнавальну активність, самостійне мислення, уміння знаходити та виділяти головне. Дуже цікава і корисна стаття, Лідіє Степанівно. Успіхів Вам!
ВідповістиВидалитиМетод інтелект-карт розвиває в учнів уяву, творче та критичне мислення, усі види пам'яті, а тож сприяє результативному засвоєнню навчального матеріалу. Стаття дуже актуальна і є підказкою для кожного вчителя, як зацікавити учнів на уроці.
ВідповістиВидалитиСтворення інтелект-карт є доволі ефективним у підготовці старшокласників до ЗНО. Адже, створивши самостійно таку карту, учень значно швидше засвоїть матеріал на відміну від того, коли буде знайомитись уже з готовими у посібнику.
ВідповістиВидалитиДосвід показав, що малювання ментальних карт є для учнів надзвичайно цікавим та продуктивним видом навчальної діяльності. Карти, розроблені учнями на спеціальних онлайнових ресурсах, є підручними схемами під час вивчення окремих тем на уроках української мови та літератури.
ВідповістиВидалитиДякую за корисний матеріал!
ВідповістиВидалити