неділю, 14 січня 2018 р.

Використання інноваційних технологій на уроках української мови і літератури: метод інтелект – карт



Тур Лідія Степанівна,
вчитель української мови та літератури Острівської ЗОШ І-ІІІ ст.,  спеціаліст вищої категорії,  старший вчитель


Мета :    Привернути  увагу до   проблеми ефективності засвоєння учнями програмного матеріалу  в сучасному інформаційно –освітньому просторі. Розкрити асоціативний метод застосування карт розуму в навчанні учнів. Визначити та  обґрунтувати використання розумових карт, які допомагають розвивати креативне і критичне мислення, пам'ять і увагу школярів, а також зробити процеси навчання цікавішими і результативнішими.
 

8 коментарів:

  1. На мою думку, опанувавши метод застосування карт можна побачити, що він стане основою цікавої, змістовної,неповторної спільної діяльності педагогів та дітей - за умови бажання педагогів вийти за рамки звичного предметного планування та традиційного розуміння навчально-виховного процесу.На уроках Української мови та літератури складання карт може допомогти розблоковувати творчу уяву учнів, скласти план написання твору чи есе. З її допомогою можна резюмувати книги, вірші або навіть аналізувати засоби масової інформації і друкарські статті.Тому велика вдячність учителю за цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  2. Після такого вичерпного коментаря п. Інни важко щось додати. Та все ж хочу відмітити, тішить той факт, що вчитель-мовник, який здавалося б мав бути полярним до впровадження інноваційних технологій, іде в ногу з часом і новими цікавими методами намагається прищепити учням любов до рідної мови!

    ВідповістиВидалити
  3. Створення ментальних карт є дійсно ефективним засобом роботи з учнями під час вивчення нового матеріалу з української мови або творчості письменника. Така робота дає змогу учням почуватися впевненіше, розвиває їхню пізнавальну активність, самостійне мислення, уміння знаходити та виділяти головне. Дуже цікава і корисна стаття, Лідіє Степанівно. Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити
  4. Метод інтелект-карт розвиває в учнів уяву, творче та критичне мислення, усі види пам'яті, а тож сприяє результативному засвоєнню навчального матеріалу. Стаття дуже актуальна і є підказкою для кожного вчителя, як зацікавити учнів на уроці.

    ВідповістиВидалити
  5. Створення інтелект-карт є доволі ефективним у підготовці старшокласників до ЗНО. Адже, створивши самостійно таку карту, учень значно швидше засвоїть матеріал на відміну від того, коли буде знайомитись уже з готовими у посібнику.

    ВідповістиВидалити
  6. Досвід показав, що малювання ментальних карт є для учнів надзвичайно цікавим та продуктивним видом навчальної діяльності. Карти, розроблені учнями на спеціальних онлайнових ресурсах, є підручними схемами під час вивчення окремих тем на уроках української мови та літератури.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за корисний матеріал!

    ВідповістиВидалити