Барбарош Наталія Романівна,
учитель української
мови та літератури НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія імені Степана
Балея», спеціаліст вищої кваліфікаційної
категорії, старший вчитель
Мета статті: з’ясувати суть інтерактивного навчання
з використанням технології ситуативного моделювання, його переваги в навчально-виховному процесі; методику
застосування ігрової моделі на різних етапах уроку з урахуванням його мети та індивідуальних особливостей учнів.
Детальніше...
Погоджуюсь, що застосування технології ситуативного моделювання успішно формують пізнавальну компетентність,а крім цього сприяють розвитку критичного мислення та комунікативної компетенції учня.Дякую за цікаву, актуальну статтю. Творчих Вам успіхів.
ВідповістиВидалити