середу, 17 січня 2018 р.

Використання технології ситуативного моделювання як засобу формування пізнавальної компетентності учнів на уроках української словесності



Барбарош Наталія Романівна, 
учитель української мови та літератури НВК «Великобірківська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія імені Степана Балея», спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель


Мета статті: з’ясувати суть інтерактивного навчання з використанням технології ситуативного моделювання,  його переваги в навчально-виховному процесі; методику застосування ігрової моделі на різних етапах уроку з урахуванням його мети та індивідуальних особливостей учнів.
  Детальніше...

1 коментар:

  1. Погоджуюсь, що застосування технології ситуативного моделювання успішно формують пізнавальну компетентність,а крім цього сприяють розвитку критичного мислення та комунікативної компетенції учня.Дякую за цікаву, актуальну статтю. Творчих Вам успіхів.

    ВідповістиВидалити