Крижанівська Оксана Ігорівна
вчитель початкових класів Буцнівської ЗОШ І-ІІІ ст.,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорія, вчитель-методист
Мета статті. Розкрити деякі аспекти методики
застосування творчої роботи над задачею:
розв’язування задач різними способами. Поділитися досвідом застосування
методичних прийомів, які розкривають зв’язки між величинами і допомагають учням
розв’язати задачу.
Погоджуюсь, що, працюючи творчо над задачею, в учнів розвивається критичне мислення. Згодом вони вчаться шукати найраціональніший спосіб розв"язку. Математична компетентність, сформована у початкових класах, допоможе учням у старших класах і повсякденному житті.
ВідповістиВидалитиЯ зараз працюю з 3 класом.На практиці бачу,що діти можуть розв`язати задачу в основному одним способом.А такий підхід сприяє розвитку логічного мислення та уміння знаходити різні способи у вирішенні життєвих проблем.
ВідповістиВидалитиДуже цікава і водночас важка тема. Розвиток математичних здібностей в учнів, направду, вимагає особливого підходу, а розв`язання кількома способа та й ще творчо підійти до вирішення цього питання вимагає і від вчителя неабиякої неординарності. Дякую
ВідповістиВидалитиДуже цікава і водночас важка тема. Розвиток математичних здібностей в учнів, направду, вимагає особливого підходу, а розв`язання кількома способа та й ще творчо підійти до вирішення цього питання вимагає і від вчителя неабиякої неординарності. Дякую
ВідповістиВидалити