неділю, 4 лютого 2018 р.

Використання інтерактивних технологій на уроках біології та в позакласній роботі



Петрів Ірина Богданівна
вчитель хімії та біології Соборненської   ЗОШ  І-ІІ ст. імені Володимира Гарматія, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії
  
 Мета статті: розкрити зміст і завдання інтерактивного навчання в системі сучасних освітніх технологій.

5 коментарів:

  1. Ірино Богданівно, ваша стаття цікава та змістовна. Описаний у статті досвід вказує на діяльність творчого вчителя, який прагне зацікавити учнів та створити умови для продуктивної праці. Адже, інтерактивні технології - це засоби створення атмосфери доброзичливості й порозуміння, зняття почуття страху та підвищення цікавості до предмету. Бажаю творчих успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Дійсно, слід ще раз підкреслити важливість різноманітних інтерактивних методів у процесі навчання, що є запорукою успіху дітей під час вивчення біології.

      Видалити
  3. Ірино Богданівно, з цікавістю прочитала вашу статтю. Мене зацікавили інтелектуальні ігри які дають змогу повною мірою використовувати інтелектуальний потенціал учнів, розвивати творчі здібності дітей. Більше таких методів буду використовувати у своїй роботі. Бажаю творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  4. Ірино Богданівно, ви дуже вдало і талановито розкрили зміст і завдання інтерактивного навчання в сучасній школі. У вашій статті є чимало цікавих прикладів застосування інноваційних прийомів на сучасному уроці. Бажаю вам творчого пошуку і наснаги у вашій праці.

    ВідповістиВидалити