Юрійчин Марія Володимирівна
вчитель
початкових класів Острівської ЗОШ І-ІІІ ст., спеціаліст
вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель
Мета: висвітлити актуальні
питання використання інформаційних технологій в процесі навчання в початковій
ланці. Охарактеризувати інформаційно-комунікаційні технології, їх види, функції
та умови застосування на уроках.
Беззаперечним є той факт, що використання ІКТ значно полегшує роботу вчителя. Але, щоб підготувати, справді, ефективний урок з використанням ІКТ, потрібен час. Дуже хотілося б, щоб підготовка таких уроків входила у робочий час учителя, тому, що переважно на це іде його особистий час.
ВідповістиВидалитиСправді, комп"ютерні ігрові програми сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу, створюють позитивне емоційне ставлення до діяльності, формують інформаційну культуру. Дякую за змістовну і цікаву статтю.
ВідповістиВидалитиЗавжди освітні технології опирались на психологічний аспект навчання, згідно якого основною формою діяльності учня початкових класів є гра. Тому враховуючи те, що останнім часом все більш популярними є комп'ютерні дитячі ігри, то і навчальні ігри інтегровуються у віртуальний світ. Також вражаючий ефект, коли досвід вчителя поєднується з нестримним пошуком нових методів навчання.
ВідповістиВидалитиПовністю згідна з Марією Володимирівною в тому, шо застосування ІКТ на уроках активізує пізнавальну діяльність учнів, забезпечує кращу диференціацію навчання та можливість самостійної діяльності. Використанння ІКТ в освітньому процесі - це вимога сьогодення.
ВідповістиВидалитиВ даній статі висвітлено питання необхідності використання ІКТ на уроках у початковій школі. Як показує практичний досвід, це дає змогу підвищити якість навчання молодших школярів, формувати у них необхідні ключові та предметні компетентності, навички практичного застосування набутих знань, створює умови для ефективної взаємодії педагогів з учнями та батьками, розвиває творчі здібності, що є необхідною умовою подальшої максимальної реалізації особистості в сучасному житті.Вдячні Вам за постійний пошук нового у методиці.
ВідповістиВидалитиРозвиток творчого потенціалу учня активно починається з початкових класів. У статті вчителя доступно висвітлено основні шляхи реалізації особистості дитини, залучення її до активного мислення і сприйняття. Так закладається фундамент творчої особистості, з якою легко і цікаво працювати в старшій школі і яка матиме шанси досягти успіху в майбутньому, а це ї є завданням освіти.
ВідповістиВидалити