Антимис Тетяна Петрівна
вчитель
математики Острівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст
Мета статті: показати
можливість використання технології веб-квесту,
що допомагає ефективно вирішувати цілий ряд компетенцій (використання
ІКТ для вирішення професійних завдань, пошук, збір та узагальнення необхідної інформації, оформлення результатів
роботи, самонавчання, самоорганізація і найголовніше – практичне застосування
конкретних знань з певної дисципліни (в даному випадку – математики)).
Справді, вчитель сьогодні має бути отим медіатором, щоб знайти "золоту середину" між впровадженням інноваційних та традиційних методик. Зі свого педагогічного та особистого досвіду знаю, що використання Minecraft Education точно зацікавить учнів, тому що неодноразово чула, що діти захоплюються цією грою.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую, Ірино Петрівно!
ВидалитиВикористання ІКТ все більше занурюється в навчальний процес. Сучасний вчитель знаходиться у постійному пошуку чогось цікавого, незвичного. Ваша стаття дає можливість вчителю побачити те цікаве, з яким учні будуть працювати із задоволенням. Бажаю Вам чемних і наполегливих учнів.
ВідповістиВидалитиДуже дякую!
ВидалитиСтаття дуже цікава та актуальна, бо сучасних учнів, дійсно, важко зацікавити на уроках. Застосування освітнього середовища Minecraft Education допоможе вчителю зробити освітній процес ефективним.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую, Христино Миколаївно!
Видалити
ВідповістиВидалитиТехнологія „Веб-квест”, використовуючи інформаційні ресурси Інтернету та інтегруючи їх у навчальний процес, допомагає ефективно розвивати цілий ряд компетентностей учнів.Успіхів у впровадженні даної методики.
Дуже дякую, Оксано Казимирівно!
ВидалитиСьогодення ставить перед сучасним вчителем необхідність творчого пошуку, вихід за стандартні рамки. На мою думку, вчителька опрацювала потужну теоретичну базу використання новітніх технологій, яку вміло застосовує на практиці.
ВідповістиВидалитиДякую, Оксано Богданівно!
ВидалитиТехнологія веб-квесту — це формат з орієнтацією на розвиток пізнавальної, дослідницької діяльності, на якому основна частина інформації добувається через ресурси Інтернет. Ви показали можливості використання веб-квесту та практичного застосування у досягненні результатів самонавчання. Успіхів у впровадженні даної технології.
ВідповістиВидалитиДякую, Маріє Володимирівно!
ВидалитиВ сучасному світі інформаційні технології є його невід'ємною складовою.Тому веб-квест сміливо можна назвати дуже ефективним методом.Адже крім вдосконалення вмінь і навичок працювати в інтернеті,учні вдосконалюють навички і знання з предмету. Успіху вам....
ВідповістиВидалитиДякую, Ліліє Олегівно!
ВидалитиДоступно та творчо розкрито можливість використання технології веб-квесту, що допомагає ефективно вирішувати цілий ряд компетенцій (використання ІКТ для вирішення професійних завдань, пошук, збір та узагальнення необхідної інформації, оформлення результатів роботи, самонавчання, самоорганізація і практичного застосування конкретних знань з певної дисципліни.Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую, Лідіє Степанівно!
ВидалитиДоступно та творчо розкрито можливість використання технології веб-квесту, що допомагає ефективно вирішувати цілий ряд компетенцій (використання ІКТ для вирішення професійних завдань, пошук, збір та узагальнення необхідної інформації, оформлення результатів роботи, самонавчання, самоорганізація і практичного застосування конкретних знань з певної дисципліни.Дякую!
ВідповістиВидалитиКорисна стаття про використання технології "Веб-квест". Особливо мене зацікавила ідея використання освітнього середовища Minecraft Education,
ВідповістиВидалитиДякую!
Видалити