понеділок, 5 лютого 2018 р.

Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках в початковій школі



Кобель Ірина Петрівна
вчитель початкових класів Острівської ЗОШ І – ІІІ ступенів, вища кваліфікаційна категорія

Мета статті: розкрити значення розвитку критичного мислення, визначити основні шляхи формування критичного мислення учнів у процесі вивчення предметів, висвітлити практичні шляхи реалізації даної технології в практику роботи вчителя початкових класів, ознайомити з методами розвитку критичного мислення у молодших школярів.

11 коментарів:

  1. Сьогодні ми спостерігаємо повний інформаційний хаос в нашому суспільстві. За останні 10 років інформація лавиною накрила людство, до того ж змішалася як правдива, так і фейкова інформація. Ми не знаємо, що робити з інформацією!!!
    Наслідком чого є крайнощі: від інформаційної війни (або гібридної війни – те, що ми зараз боляче переживаємо на сході країни) до повної інформаційної ізольованості (аби привести приклад перше, що приходить на думку – це Північна Корея, але і в Україні можна знайти ізольовані касти людей – бучацькі аміші).
    Тому найголовнішою навичкою не тільки учня, але й вчителя ХХІ століття є вміння критично й логічно аналізувати, відрізняти інформаційний «кукіль» від науково-правдивих «зерен». Саме тому стаття є надзвичайно актуальною!

    ВідповістиВидалити
  2. Навчити дитину нестандартно мислити,шукати нетрадиційні способи вирішення проблем-це основа нової школи.У житті кожному доведеться стикнутися з різноманітними завданнями.Тому важливо підготувати дитину заздалегідь.Таким чином створення проблемної ситуації і вирішення її допоможе у майбутньому переборювати труднощі у житті.

    ВідповістиВидалити
  3. Застосування технології критичного мислення на уроках в початкових класах - це можливість для педагога навчити учнів не просто отримувати оцінки, а навчити їх вчититися і відчувати потребу в знаннях протягом усього житття. А це шлях до того, щоб в муйбутньому стати успішною людиною. Тому стаття є дуже корисною.
    Стаття дуже сподобалась

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за коментарі. Підтримка з боку колег додає впевненості, що ти на вірному шляху, а також стимулу працювати і розвиватись дальше.

    ВідповістиВидалити
  5. В умовах модернізації суспільства процес навчання націлений на створення умов для самовизначення й самореалізації особистості, на досягнення конкретних результатів у вигляді сформованих умінь і навичок, узагальнених способів діяльності, соціально-значущих компетенцій, у тому числі й уміння критично мислити.Щиро дякую за Вашу працю.

    ВідповістиВидалити
  6. Оксано Казимирівно, дякую за коментар.

    ВідповістиВидалити
  7. Реалізація програми нової української освіти ставить перед сучасним вчителем нові вимоги, вимагає постійного пошуку, навчання, оволодіння певними прийомами і методами, які відповідають вимогам часу. З викладеної праці видно, що вчитель йде в ногу з вимогами сучасного уроку і успішно застосовує на практиці прийоми критичного мислення.

    ВідповістиВидалити
  8. Сьогодні головне завдання вчителя не "донести" готову інформацію, чи пояснити виучуваний матеріал, а організувати спільний пошук розв'язання даної проблеми. Саме технологія критичного мислення перетворює педагога з механічного поширювача інформації у справжнього партнера з процесу здобування знань. У Вашій статті доведено як за допомогою різних методів, прийомів, інтерактивних технологій можливо сприяти розвитку критичного мислення. Дякую за Вашу працю.

    ВідповістиВидалити
  9. У вашій статті чітко висвітлено суть та аспекти технології критичного мислення,я почерпнула для себе чимало цікавого. Погоджуюсь з тим що в сучасному суспільстві,навчання діток у початковій школі з використанням такої технології є дуже продуктивним та цікавим....

    ВідповістиВидалити
  10. Креативно розкрито значення розвитку критичного мислення, визначено основні шляхи формування критичного мислення учнів у процесі вивчення предметів, висвітлено практичні шляхи реалізації даної технології в практиці роботи вчителя початкових класів, ознайомлено з методами розвитку критичного мислення у молодших школярів.Дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. Сама часто використовую технології критичного мислення, але на уроках у старших класах, цікаво було ознайомитися із досвідом в початковій школі. На сьогоднішній день дуже великий потік різноманітної інформація, важливо навчити дитину відбирати достовірну та потрібну інформацію, а формування навичок критичного мислення найважливіша компетентність у цьому прцесі.

    ВідповістиВидалити