неділя, 4 лютого 2018 р.

Використання в початковій школі кооперативних форм навчання



Данилюк Галина Михайлівна
вчитель початкових класів Великоберезовицької ЗОШ I ступеня, спеціаліст
I кваліфікаційної категорії

Мета статті: Показати, що групові форми роботи на уроках в початковій школі  є засобами розвитку мислення та підвищення ефективності навчання учнів

Детальніше…

4 коментарі:

  1. Я погоджуюсь, що групові форми роботи впливають на підвищення ефективності навчання учнів. Діти вчаться міркувати, обмінюватися думками, критично мислити, переконувати, вести дискусію. Бажаю Вам творчих ідей і слухняних учнів.

    ВідповістиВидалити
  2. Сучасні діти, здебільшого, дуже активні. Вони відповідають навперебій. Навіть у тому випадку, коли не зовсім упевнені у правильності своєї відповіді. Така форма роботи, як групова, дає можливість висловити свою думку всім, обговорити, виправити один одного і прийняти спільне рішення.

    ВідповістиВидалити
  3. Групова робота на уроці допомагає згуртувати класний колектив, привчає працювати самостійно. Учні всієї групи об’єднані спільною метою і знають, що успіх роботи залежить від праці кожного – тільки тоді можна досягти особистої мети, коли товариші по групі також досягнуть успіху. Успіхів Вам у роботі!

    ВідповістиВидалити
  4. Стаття змістовна, пізнавальна. Зрозуміло, що Ви, Галино Михайлівно, практично застосовуєте кооперативні форми навчання учнів на своїх уроках. Успіхів Вам.

    ВідповістиВидалити