Шелінгович Руслана
Іванівна
вчитель початкових класів Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст., спеціаліст ІІ
кваліфікаційної категорії
Мета статті – розкрити теоретичні аспекти та
передумови застосування мнемотехніки в сучасній освіті, розрізняти поняття
ейдотехніка і мнемотехніка, показати значення використання прийомів
мнемотехніки, як ефективного методу запам’ятовування інформації та відтворення
її.
Мабуть в силу свого досвіду, ще не чула про таку технологію (лише про асоціативне мислення). Чудова і пізнавальна стаття. Взяла на озброєння. Обов'язково спробую використати у своєму досвіді, адже теперішніх дітей потрібно дивувати і приносити щось нове на кожен урок. 👍🤓
ВідповістиВидалитиЦікавий підхід до формуваня у дітей логічного та образного мислення,бо якщо вони відсутні матеріал пагано запам'ятовується і швидко забувається. Цікава та пізнавальна стаття.
ВідповістиВидалитиВикористання прийомів мнемотехніки на уроках, робить уроки цікавішими та ефективнішими, сприяє розвитку в учнів творчого, логічного мислення, формуванню в них навичок самонавчання. Цікава та корисна стаття.
ВідповістиВидалити