четвер, 8 лютого 2018 р.

Використання технології мнемотехніки в сучасній освіті



Шелінгович Руслана Іванівна
вчитель початкових класів  Почапинської ЗОШ І-ІІІ ст., спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії

Мета статтірозкрити теоретичні аспекти та передумови застосування мнемотехніки в сучасній освіті, розрізняти поняття ейдотехніка і мнемотехніка, показати значення використання прийомів мнемотехніки, як ефективного методу запам’ятовування інформації та відтворення її. 

3 коментарі:

  1. Мабуть в силу свого досвіду, ще не чула про таку технологію (лише про асоціативне мислення). Чудова і пізнавальна стаття. Взяла на озброєння. Обов'язково спробую використати у своєму досвіді, адже теперішніх дітей потрібно дивувати і приносити щось нове на кожен урок. 👍🤓

    ВідповістиВидалити
  2. Цікавий підхід до формуваня у дітей логічного та образного мислення,бо якщо вони відсутні матеріал пагано запам'ятовується і швидко забувається. Цікава та пізнавальна стаття.

    ВідповістиВидалити
  3. Використання прийомів мнемотехніки на уроках, робить уроки цікавішими та ефективнішими, сприяє розвитку в учнів творчого, логічного мислення, формуванню в них навичок самонавчання. Цікава та корисна стаття.

    ВідповістиВидалити