Стойко Неля Зеновіївна
вчитель початкових класівНВК «Довжанківська ЗОШ І-ІІІ ст.
– ДНЗ», вища кваліфікаційна категорія «старший учитель»
Мета: розкрити сутність застосування технології розвитку критичного мислення для
формування комунікативних компетенцій, творчих здібностей учнів початкових
класів.
Справді, критичне мислення викликає інтерес до читання, творчості учнів, дає можливість відкритися, показати себе у колективі.Оскільки під час занять учні спілкуються між собою, обмінюються думками, формують чітку відповідь на поставлене запитання. Бажаю творчих успіхів і цікавих ідей.
ВідповістиВидалитиДякую!
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиУ сучасному світі не обійтися без вміння аналізувати, синтезувати, творчо мислити, робити правильний вибір. Неля Зеновіївно, саме прийомами, які описані у статті, ви формуєте критичне мислення. Бажаю Вам творчого натхнення.
ВідповістиВидалитиОлено Данилівно, щиро Вам вдячна за підтримку.Дякую!
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиВідповідно до Концепції НУШ вміння критично мислити займає друге місце серед навичок, які будуть затребувані в 2020 році. Дуже добре, що наші педагоги ідуть на крок попереду, уже активно розвиваючи у молодших школярів критичне мислення.
ВідповістиВидалитиІрино Петрівно, дякую за коментар.
Видалити