Квас Людмила Теодозіївна,
вчитель математики Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Я.
Стецька, вчитель вищої категорії, старший вчитель
Мета доповіді: показати як використання
інформаційно - комунікаційних технологій на уроках математики сприяє стимуляції
пізнавальної активності учнів, свідомішому засвоєнню ними навчального
матеріалу, розвитку творчих і розумових здібностей дітей; окреслити шляхи покращення
наочності навчання математики, сприяння формуванню абстрактних уявлень про
математичні моделі, розв'язання проблеми підвищення ефективності уроків
математики та результативності навчально - виховного процесу.
Детальніше...
Світ міняється стрімко. Удосконалюються технології практично у всіх галузях науки і техніки. Сучасні діти не мислять своє життя без комп'ютера, хоча використовують його в основному тільки як джерело ігор.Будь-які зміни, нововведення — нелегка, кропітка праця.І саме вчитель – найважливіша складова учбового процесу.Тільки володіння вчителем сучасними технологіями може сприяти особовому розвитку учнів.А Ви, видно із Вашої статті, володієте новітніми технологіями і вміло їх використовуєте!Успіхів Вам у Вашій роботі, адже математика - не простий предмет!!!
ВідповістиВидалитиДякую за таку оцінку моєї роботи.
ВидалитиСаме в математиці, я думаю, що необхідно застосовувати і розвивати ІКТ технології, а ваша стаття тому доказ.
ВідповістиВидалитиДякую.
ВидалитиІКТ на уроках математики підвищують розуміння учнями абстрактних моделей, побудов графіків тощо. Тому досвід вчителя є актуальним і перспективним.
ВідповістиВидалитиДякую.
ВидалитиІКТ на будь-якому уроці - це не данина моді, а спосіб покращення мотивації до навчання в учнів, створення умов для підвищення ефективності уроку.
ВідповістиВидалитиДякую.
Видалити