вівторок, 2 січня 2018 р.

Застосування ІКТ технологій на уроках математики

Квас Людмила Теодозіївна,

вчитель математики Великоглибочецької ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Я. Стецька, вчитель вищої категорії, старший  вчитель

Мета доповіді: показати як використання інформаційно - комунікаційних технологій на уроках математики сприяє стимуляції пізнавальної активності учнів, свідомішому засвоєнню ними навчального матеріалу, розвитку творчих і розумових здібностей дітей; окреслити шляхи покращення наочності навчання математики, сприяння формуванню абстрактних уявлень про математичні моделі, розв'язання проблеми підвищення ефективності уроків математики та результативності навчально - виховного процесу.
Детальніше...

8 коментарів:

  1. Світ міняється стрімко. Удосконалюються технології практично у всіх галузях науки і техніки. Сучасні діти не мислять своє життя без комп'ютера, хоча використовують його в основному тільки як джерело ігор.Будь-які зміни, нововведення — нелегка, кропітка праця.І саме вчитель – найважливіша складова учбового процесу.Тільки володіння вчителем сучасними технологіями може сприяти особовому розвитку учнів.А Ви, видно із Вашої статті, володієте новітніми технологіями і вміло їх використовуєте!Успіхів Вам у Вашій роботі, адже математика - не простий предмет!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Саме в математиці, я думаю, що необхідно застосовувати і розвивати ІКТ технології, а ваша стаття тому доказ.

    ВідповістиВидалити
  3. ІКТ на уроках математики підвищують розуміння учнями абстрактних моделей, побудов графіків тощо. Тому досвід вчителя є актуальним і перспективним.

    ВідповістиВидалити
  4. ІКТ на будь-якому уроці - це не данина моді, а спосіб покращення мотивації до навчання в учнів, створення умов для підвищення ефективності уроку.

    ВідповістиВидалити