вівторок, 2 січня 2018 р.

Квест-технології в навчально-виховному процесі

Івашків Галина Володимирівна,   
вчитель початкових класів Великоберезовицької ЗОШ І ст.,  спеціаліст вищої категорії



Мета статті:  описати підвищення ефективності  навчально-виховного процесу шляхом упровадження новітніх освітніх технологій.       

Детальніше...

13 коментарів:

  1. Щиро дякую за таку цікаву та актуальну статтю. Мабуть, є дуже мало дітей, які не люблять пригоди. Учні обожнюють пригодницькі книги й фільми, але, напевно, найбільше їм подобається стати справжніми учасниками подій. Запропонувавши дітям тематичний квест, що є таким популярним сьогодні в дорослих, ми розвиваємо в них зацікавлення до предмету, логічне мислення, яке так сьогодні необхідне. Дітям така форма гри дуже цікава. Квести потрібно проводити на будь-якому предметі та у різних класах

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікава стаття. Доступно викладений матеріал. На мою думку, саме квест - це саме те, що дійсно зможе зацікавити дітей

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже інформативна стаття. Почерпнула багато нового і для себе, особливо цікава інформація про види квест - технологій. Успіхів Вам та натхнення до роботи!

    ВідповістиВидалити
  4. Я погоджуюсь з думкою, що квести активізують навчальний процес, сприймають підвищенню індивідуалізації навчання і його якості. В учнів вдосконалюється пошукова діяльність,яка підвищує мотивацію до здобуття знань і відповідальність за результати. Творчих успіхів і великих досягнень.

    ВідповістиВидалити
  5. Новітні освітні технології допомагають сучасному вчителю самореалізуватися. Праця педагога вимагає глибоких, наукових, професійних знань. Ваша стаття допоможе вчителю впровадити в навчальний процес інноваційні методики, які сприяють зацікавленості учнів, підвищенню якості їх знань. Бажаю Вам професійного зросту.

    ВідповістиВидалити
  6. Безперечно, викорстання квест-технологій в навчальному процесі стимулює учнів до пошуку інформації, нових знань та розвиває цікавість до навчання. Використовуючи цю технологію вчитель дає можливість учням вчитися самостійно та весело. Бажаю натхнення та цікавих учнів!=)

    ВідповістиВидалити
  7. Квест дозволяє розвивати активне пізнання на уроках, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощів, а саме: вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності. Дуже дякую за змістовну статтю.

    ВідповістиВидалити
  8. Справді, впровадження квесту дозволяє активізувати розумову діяльність, формувати стійкий інтерес, розвинути універсальні форми розумової діяльності. Впевнена, що той вчитель, який спробує створити та провести хоча б один квест з учнями, одразу побачить у своїх вихованцях позитивні зміни.Творчих успіхів у педагогічній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  9. Мені дуже подобається квест-технологія, тому завжди є цікавим все те, що стосується квестів різного роду. Іноді сама реєструюся для проходження і разом з учнями занурююсь в пошукову гру. Дуже цікаво! Надзвичайно приємно коли й серед колег є однодумці ;-)! Веселих і корисних стартів вам!

    ВідповістиВидалити
  10. Квест-технологія-це один із методів навчання,який розвиває творчі здібності,критичне мислення,формує навички працювати у групі.А крім того поступово зменшується домінуюча роль вчителя.

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже важливо, щоб із величезної кількості інноваційних освітніх технологій педагог зумів вибрати саме ту, яку зможе ефективно використовувати у своїй роботі.
    Цікаво було читати статтю. Галино Володимирівно, успіхів Вам і здібних учнів.

    ВідповістиВидалити
  12. Використання квесту в навчально-виховному процесі сприяє розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, інформатичних вмінь, підвищує загальний рівень розвитку школяра. Галино Володимирівно, Ваша стаття допомагає вчителю впроваджувати в навчальний процес інноваційні методики. Успіхів Вам у Вашій нелегкій праці.

    ВідповістиВидалити