понеділок, 22 січня 2018 р.

Цифрова грамотність як необхідна складова сучасної людини ХХІ ст.



Машталяр Ольга Михайлівна
вчитель інформатики, фізики  Острівської ЗОШ І-ІІІ ст., спеціаліст I кваліфікаційної категорії

Мета даної статті: розкрити значення поняття «цифрова грамотність», складових інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, використання блог-платформи як основа для створення дистанційних курсів, визначення шляхів формування та удосконалення ІК-компетентності.

9 коментарів:

  1. Цифрова грамотність є досить актуальною не лише для учня, але й для сучасного педагога. Тому варто кожному вчителю прочитати дану статтю!

    ВідповістиВидалити
  2. Ваша стаття допомагає сучасному вчителю розкрити свої професійні здібності у роботі з учнями. Адже метою кожного вчителя є зацікавити школярів, тому поєднання шкільного навчання і дистанційних курсів дозволить дітям більше почерпнути цікавого і корисного.

    ВідповістиВидалити
  3. Сьогодні "грамотність" - це не лише вміння читати, писати чи рахувати, а й здатність використовувати цифрові технології безпечно, усвідомлено та з користю.
    Стаття розкриває поняття "цифрової грамотності", допомагає вчителеві систематизувати процес роботи з інформацією, сформувати свою ІК-компетентність. В цілому стаття присвячена актуальним проблемам в сучасному інформатизованому освітньому середовищі.

    ВідповістиВидалити
  4. Цифрова грамотність є дуже потрібний матеріал для учнів, а також і для нас педагогів. Дана стаття розкриває професійні здібності вчителя з учнями.



















    ВідповістиВидалити
  5. Ще раз переконуєшся в тому, що вчитель повинен постійно підвищувати свій професіоналізм та займатись самоосвітою.

    ВідповістиВидалити
  6. Учитель зобов’язаний іти в ногу з часом. І це дуже добре, тому що це шанс самовдосконалюватись, розвиватись, бути завжди сучасним - ікт-компетентним.

    ВідповістиВидалити
  7. Навчаючи учнів, кожен учитель повинен постійно вчитися сам. Ольга Михайлівна, у своїй статті, розповіла про важливість цифрової грамотності для сучасного педагога. Цікава та актуальна стаття.

    ВідповістиВидалити
  8. На мою думку,сучасний комп’ютерно-грамотний педагог має постійно слідкувати за новітніми інформаційними технологіями, бачити можливості їх впровадження на своїх уроках, створити умови для їх ефективного застосування. Згідно з концепцією "Нової української школи" вчитель повинен сформувати в учнів життєво-важливі навички роботи з інформацією.

    ВідповістиВидалити